/TOIMITUSEHDOT
TOIMITUSEHDOT 2017-11-14T19:22:07+00:00

OMMELLINEN OY (y-tunnus 2801059-3) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Kankaista saa valmistaa tuotteita myyntiin. Kankaiden jälleenmyynti Suomessa on kielletty. 

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin

Kankaiden minimitilausmäärä on 40 cm ja resorien 30 cm. Emme toimita pienempiä paloja.

Tilausvahvistus lähetetään automaattisesti sähköpostiisi. Jos et saa vahvistusta vuorokauden sisällä tilauksestasi, ota yhteyttä sähköpostilla. Tarkista, että omat tietosi ovat oikein – varsinkin puhelinnumero ja sähköpostiosoite.

Voimme yhdistää saman henkilön useampia tilauksia, mikäli asiakas ei ole saanut Postin lähetystunnusta. Silloin tilauksen lisätietoihin tulee kirjoittaa aiemman tilauksen/tilausten numero ja teksti: “Yhdistetään aiempaan tilaukseeni.”. Lähetystavaksi toiseen/seuraaviin tilauksiin tulee Nouto, jotta verkkokauppa ei veloita toimituskuluja uudestaan. Emme voi valitettavasti yhdistää eri henkilöiden tilauksia.

Kimppatilauksen avulla asiakas voi säästää toimituskuluissa ja hyödyntää yli 100 € tilauksen kuluttomuusrajaa. Kimppatilauksen vetäjä tilaa tuotteet omalla nimellään ja huolehtii maksusta. Voimme leikata kankaat haluamanne kokoisiksi paloiksi.

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

Toimituskulut ovat 6,00 € Suomeen lähetettäessä. Yli 100 € tilauksen toimitus on ilmainen. Tilauksesi postitetaan pääsääntöisesti kolmen arkipäivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta. Mahdollisista poikkeuksista toimitusajoissa ilmoitetaan erikseen. Toimituskulut Eurooppaan ovat 20 €. Toimitus onnistuu verkkokaupan kautta toistaiseksi vain Eurooppaan. Jos haluat tehdä tilauksen Euroopan ulkopuolelle, ota yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen [email protected]

Tilauksen voi myös noutaa myös itse Ommellisen myymälästä Jyväskylästä. Osoite on Sääkslahdentie 2, 40530 Jyväskylä. Mikäli noudat tilauksesi liikkeen aukioloaikojen ulkopuolella, sovi noutoajankohta aina erikseen.

Tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vrk:n palautusoikeus lukuunottamatta määrämittaan leikattuja kankaita.  Palautustilanteessa otathan aina mahdollisimman pian yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen [email protected], tai soittamalla 044 239 7469. Tuotteet palautetaan osoitteeseen: Ommellinen Oy, Sääkslahdentie 2, 40530 Jyväskylä. 

Palautettavan tuotteen tulee olla pesemätön ja käyttämätön. Tarkista tilaamasi kangas aina ennen pesua ja leikkaamista.

Mikäli asiakas haluaa palauttaa tilaamansa tuotteet, maksaa hän itse palautuksesta koituvat postikulut. Kun tilaus on palannut takaisin Ommelliselle ja olemme todenneet tuotteen virheettömäksi, maksamme tilaussumman kokonaisuudessaan takaisin asiakkaalle. Mikäli palautat vain osan tilauksen tuotteista, ei toimituskuluja palauteta. Liitä palautuksen mukaan saamasi kuitti, missä näkyy palautuksen syy, tilinumero sekä allekirjoituksesi.

Mikäli asiakas on todennut tilaamansa tuotteen virheelliseksi, toivomme mahdollisimman pikaista yhteydenottoa.

Vaihtotilanteessa asiakas maksaa tuotteen palautuksesta koituvat postikulut ja Ommellinen uuden tuotteen lähetyskulut yhden kerran. Mikäli korvaavaa tuotetta ei verkkokaupasta sillä hetkellä löydy, toimitaan tilanteessa asiakaspalautuksen tavoin.

Muistathan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Mikäli paketti palautuu myyjälle, veloitamme uudelleenlähetyksestä uudet lähetyskulut sekä palautuksesta aiheutuneet kulut.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.